خرید مفتول آجدار

خرید مفتول آجدار

خرید مفتول آجدار

بررسی سیم مفتولی با کربن کم

خرید مفتول آجدار

خرید مفتول آجدار

مفتول های کم کربن در بازار با روکشی از گالوانیزه توزیع می شوند،سیم مفتولی با کربن کم با مقاومت بالا در مقابل رطوبت و نم و زنگ زدگی و انعطاف پذیری زیاد برای استفاده در زیر دریایی فشار قوی و کابل های مخابراتی بسیار بهینه است. از  کاربردهای دیگر  سیم مفتولی در ساخت و طراحی گلخانه و یا به طور کلی در مصارف گلخانه بکارگرفته میشود.

کاربردهای زیاد و متنوع سیم مفتولی با کربن کم در صنعت لازم می باشد تا از سیم مفتولی با کربن کم در انواع مختلفی از لحاظ جنس، اندازه و استاندارد تولید گردد. بر همین اساس از سیم مفتولی با کربن کم در انواع سیم مفتول رنگی و روکش دار PVC ساخته می شود. در ایران تولیدکنندگان این نوع سیم را در ابعاد بسیار ریز می سازند که مصارف فراوانی دارد. سیم مفتولی با کربن کم در صنایع بسته بندی، تولید ماسک پزشکی، در  لوازم تحریر، در تولید وسایل هنری، زیورآلات و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

ضمن تشکر از توجه شما لطفا سفارش خود را با کارشناسان  کارگاه عسگری صنایع مفتولی و کشش و شاخه کردن مفتول و از طریق شماره تماس 09124094144 ثبت نمائید

 

نوع مفتول وزن قیمت
کیلویی
مفتول آرماتوربندی 1.5 میلی متر نرم تسمه سیاه کیلوگرم 15 تماس بگیرید
مفتول میلی متر 1.5 سیاه بسیار نرم کیلوگرم 50  تماس بگیرید
مفتول میلی متر 1.5 سیاه سلفون پیچ 15 کیلوگرم  تماس بگیرید
مفتول میلی متر 1.5 سفت کیلوگرم 50  تماس بگیرید
مفتول قالب بندی میلی متر 2.5 نرم تسمه کیلوگرم 15  تماس بگیرید
مفتول میلی متر 2.5 سیاه بسیار نرم 20 کیلوگرم  تماس بگیرید
مفتول میلی متر 2.5 سیاه سلفون پیچ 15 کیلوگرم  تماس بگیرید
مفتول میلی متر 2.5 سفت فابریک کیلوگرم 100  تماس بگیرید
مفتول سیاه میلی متر 3 نرم تسمه کیلوگرم 50  تماس بگیرید

خرید مفتول آجدار

خرید مفتول آجدار

قیمت محصولات مفتولی

 

برای ساخت انواع محصولات و تجهیزات از مفتول استفاده میشود. به این وسایل محصولات مفتولی گفته میشود که از آلیاژهای پرمصرف هستند.

از محصولات مفتولی میتوان به انواع توریهای حصاری، گابیون، مرغی، انواع سیم خاردار ، گونه ها سیم مفتولی حرارتی و سیاه و مسوار، گونه ها مش ساده و آجدار، خرپا و زیگزاگ اشاره کرد.

کاربرد هر یک از این محصولات در جاهای مشخصی در ساختمان و صنعت میباشد. محصولات مفتولی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. طول عمر و دوام این محصولات به اندازه ای بالا میباشد که تا 7۰ سال و حتی بیشتر نیز عمر میکنند.

انعطاف پذیری بالا و قیمت مناسب، این محصولات را ، از محصولات پرطرفدار در صنایع مختلف تبدیل کرده است.

خرید محصولات مفتولی از تولید مفتول عسگری

تولید مفتول عسگری  بزرگترین آهن فروشی در کشور است که قیمت محصولات مفتولی را با بهترین بها در بازار اعلام میکند.

به دلیل خرید مستقیم و حذف واسطه های بازار، بهترین بها محصولات مفتولی در بازارتوسط تولید مفتول عسگری  اراائه میشود.

قیمت محصولات مفتولی

قیمت محصولات مفتولی

 

سوالات متداول خرید محصولات مفتولی

 

خرید محصولات مفتولی که در سایت موجود نیست، امکان خرید وجود دارد؟

بله، تولید مفتول عسگری تمامی محصولات مفتولی را در سبد خرید خویش دارد و برای خرید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان تولید مفتول عسگری اقدام نمایید.

زمان تحویل بار به مشتری، چند روز پس از صدور فاکتور میباشد؟

تولید مفتول عسگری برای کسب رضایت مشتری، در کوتاهترین موعد شدنی بار را در مقصد تحویل مشتری میدهد.

 

برای گرفتن فاکتور رسمی، ۹% ارزش افزوده به قیمت های سایت اضافه میشود؟

خیر، قیمت های سایت به به اتفاق ۹% ارزش افزوده میباشد.

خرید مفتول آجدار

خرید مفتول آجدار

قیمت و خرید سیم مفتول

سیم مفتولی های کم کربن درحقیقت از فولاد ناچیز کربن فرآوری می گردد. فولاد ناچیز کربن از آهن اسفنجی 90 درصد مذاب تولید می شود. برای فرآوری این محصول در کارخانه فولاد کویر به علت حساسیت موارد تولیدی، نهایت دقت در ترکیب کیمیایی و ریز ساختار آن صورت می گیرد؛ زیرا موارد به کارگیری سیم مفتولی کم کربن در تولید گونه ها الکترود ها و سیم های جوش می باشد. مفتول کم کربن تولیدی فولاد یزد، در سایز 5/6 میلیمتر جاسازی می شوند. علاوه بر این متعلق به در فرآوری گونه ها مفتول کله زنی سرد، فورج سرد و کشش سرد بهره‌گیری می شود. عمده استعمال این گونه سیم های مفتولی در صنایع پیچ و مهره سازی، ساخت قطعات فورج سرد، ساخت سیم های آبکاری شده می باشد.

قیمت و خرید سیم مفتول

قیمت و خرید سیم مفتول

انواع مفتول های قالب بندی ، آرماتور بندی و موارد اصلی به کارگیری آنها

 

میل گردهای فولادی باید قبل از بتن ریزی، بر بنیاد طرح و محاسبه، به یکدیگر بسته و یک پارچه شوند تا از جا به جاشدن آن‌ها طی عملیات بتن ریزی تا خودگیری بتن بازدارندگی شود. برای بستن دو میلگرد به یکدیگر بیشتر از مفتول آرماتور بندی و قالب بندی نرم فلزی با قطر ۱٫۵ میلیمتر کاربرد می‌کنند که اصطلاحا” به این عمل “گره زدن” می‌گویند.

 

خرید مفتول آجدار

خرید مفتول آجدار

انواع گره‌های متداول مفتول های آرماتور بندی

۱- گره ساده(لغزان): گره ساده،متداولترین گره برای پیوستگی میلگردهای اصلی و فرعی(مونتاژ) در شبکه‌های افقی مشابه سقف و فونداسیون با امکان اجرای سریع است.
۲- گره صلیبی:در مواقعی که به علت به کارگیری میلگردهای قطور،تعداد نقاط اتصال مختصر باشند،برای استقامت بیشتر پیوستگی میلگردها به یکدیگر،از این گره استفاده می‌شود.
۳- گره پشت گردنی: در ستون‌ها و تیرها،برای پیوستگی استوار میلگردها به خاموت‌ها در گوشه‌ها،اغلب از این نوع گره کاربرد می‌کنند.
۴- گره اصطکاکی: در اتصال میلگردها در شبکه‌ها و صفحات قائم(شبکه دیوارهای بتن)،برای بازداری از لغزش میلگردهای افقی،از این نوع گره بهره‌گیری می‌شود.

بهترین قیمت مفتول را از ما بخواهید. (کارگاه تولید مفتول عسگری)

سیم مفتول

سیم مفتول در واقع همان مفتول سیاه میباشد که از فولاد مختصر کربن یا آهن ساخته شده است و بعنوان سیم آرماتور بندی ، قالب بندی و در ساختمان سازی ها باره بهره‌گیری پیمان میگیرد.
کسانی که در بازار آهن به نسبت قدیمی کار باستانی تر هستند ، مفتول سیاه را با اسم سیم مفتول ، مفتول میشناسند که همان ویژگی ها را دارد.

 

خرید مفتول آجدار

  •  خرید مفتول آجدار
  •  خرید ارزان مفتول آجدار
  •  خرید عمده مفتول آجدار
  •  فروش عمده مفتول آجدار
  •  قیمت کارخانه مفتول آجدار
  •  قیمت محصولات مفتولی
  •  قیمت روز مفتول
  •  مفتول اجدار

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.