قیمت مفتول آجدار

قیمت مفتول آجدار

قیمت مفتول آجدار در شرکت عسگری با کیفیت بالا و قیمتی مناسب عرضه میشود.

تماس بگیرید

مفتول های سیاه سلسله سیم های نازک و فولادی می باشند که با نرمش پذیری بالا به چهره کلاف و شاخه ای برای استفاده در قالب بندی و آرماتوربندی باره استفاده قرار می گیرد. این محصولات در 3 دسته بندی بر بنیاد ضخامت دسته بندی میشوند که هر کدام حائز کاربردهای ویژه به خویش می باشد. به عنوان مثال از مفتول های دارای ضخامت 1.2 الی 1.7 تمایل که در کلاف های 22 کیلوگرمی وجود دارد در آرماتوربندی مورد کاربرد قرار می گیرد. از ضخامت های بین 2 تا 2.5 در قالب بندی و از ضخامت های بین 3 لغایت 5 میلیمتر در دیگر صنایع همانند بسته بندی و یا ساخت توری و مش بهره‌گیری می کنند.

قیمت بگیرید 09124094144

قیمت مفتول آجدار

قیمت مفتول آجدار

 خرید سیم مفتول

سیم مفتولی های کم کربن درحقیقت از فولاد ناچیز کربن فرآوری می گردد. فولاد کم کربن از آهن اسفنجی 90 درصد مذاب تولید می شود. برای تولید این فرآورده در کارخانه  به دلیل حساسیت موارد تولیدی، نهایت دقت در ترکیب شیمیایی و ریز ساختار آن چهره می گیرد؛ زیرا موارد استفاده از سیم مفتولی کم کربن در تولید انواع الکترود ها و سیم های جوش می باشد. مفتول کم کربن تولیدی  در سایز 5/6 میلیمتر جاسازی می شوند. علاوه بر این متعلق به در فرآوری انواع مفتول کله زنی سرد، فورج سرد و کشش سرد کاربرد می شود. عمده کاربرد این گونه سیم های مفتولی در صنایع پیچ و مهره سازی، ساخت قطعات فورج سرد، ساخت سیم های آبکاری شده می باشد.

سیم مفتولی با کربن کم

مفتول های کم کربن در بازار با روکشی از گالوانیزه عرضه می شوند، این محصولات با مقاومت بالا در مساوی نم و زنگ زدگی و همچنین نرمش پذیری بالا برای بهره‌گیری در زیر دریایی خفگی نیرومند و کابل های مخابراتی بسیار پسندیده می باشند. از سایر کاربردهای این محصول در ساخت سازه گلخانه و یا به طور کلی در مصارف گلخانه ای کاربرد دارد.

کاربردهای وسیع این محصول در صنعت لازم است لغایت از این فرآورده در گونه ها مختلفی از لحاظ جنس، ابعاد و استاندارد ساخته شود. بر همین اساس از این محصول در انواع سیم مفتول رنگی و روکش دار PVC فرآوری می شود. در ایران تولیدکنندگان این گونه سیم را در ابعاد زیاد ریز (0.3 لغایت 1 میلیمتر) تولید می گردد که مصارف بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال از این فرآورده در صنایع بسته بندی، ساخت ماسک پزشکی، در ساخت ابزارها تحریر، در ساخت وسایل هنری، زیورآلات و از این دست کاربردها باره استفاده پیمان می گیرد. در یک دسته بندی کلی سیم مفتولی در گونه ها پایین و همچنین به چهره شاخه ای، کلاف و یا قرقره در بازار موجود می باشد:

سیم مفتولی فولادی
مفتول گالوانیزه
روکش دار
آرماتور بندی
مفتول جوشکاری
پیش تنیده
فنری
نقره
مفتول نرم
رنگی

لطفا سفارش خویش را با کارشناسان مرکزآهن و از راه عدد تماس 09124094144 ثبت نمائید.

قیمت میلگرد

قیمت میلگرد به دلیل شرایط و مسایل سیاسی و اقتصادی  همواره با نوساناتی مقابل بوده است طی سه سال پسین افزایش بها میلگرد نسبت به کاهش آن، اغلب بوده  است. میلگرد به عنوان مهمترین کالای ساختمانی همواره باره پروا مصرف کنندگان می باشد که در اینجا مهمترین عوامل تاثیرگذار بر بها میلگرد به اختصار رسیدگی می شود:

میزان تقاضای مصرفی میلگرد

هرچه میزان تقاضا و احتیاج مردم به میلگرد در یک بازه زمانی بیشتر باشد، کثرت این فرآورده کمتر و در نتیجه قیمت میلگرد افزایش می یابد و وارون هرچقدر میزان تقاضا تفریق یابد به خاطر احتیاج بازار به نقدینگی و تامین مسایل مالی دسته تولید و توزیع تخفیفات اغلب و بها میلگرد تفریق می یابد.
میزان فرآوری و عرضه میلگرد در بازار
هرچقدر میزان تولید کارخانه ها افزایش یابد و میلگرد اکثریت از طریق بورس و پخش کنندگان درونی در اختیار عموم پیمان گیرد به جهت فراوانی آن بها میلگرد نیز تفریق می یابد.

قیمت مفتول آجدار

قیمت مفتول آجدار

قیمت میلگرد صادراتی

قیمت های صادراتی یگانه دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی بها های داخلیم میلگرد است که مبنای قیمت گذاری بازار طبق بها آهن الات CIS هست و در مواردی که قیمت های صادراتی از قیمت های داخلی بالاتر باشد تولیدکننده برای یکسان کردن قیمت ها درونی و خارجی، بها های داخلی را نیز افزایش می دهد در غیر این صورت ترجیح تولیدکننده صادرات آهن الات و عدم عرضه آن در بازار درون است که این خود نیز به کمبود بار در پهنه داخل دامن زده و باعث افزایش قیمت ها می شود.
مسایل سیاسی درونی و بیگانه و تصمیم گیری اقتصادی برای بخش صنعت

میلگرد چیست؟

 خرید سیم مفتول

خرید سیم مفتول

میلگرد  محصولی فولادی به صورت میله یا مش می باشد که برای تقویت استحکام کششی سازه های بتنی مورد مصرف قرار می گیرد. میلگردها طبق شکل ظاهری به دو گونه ساده و آجدار تقسیم بندی شده و طبق گونه آج به انواع آج A2 آج A3 آج A4 تقسیم بندی می شود.

عمده کاربرد میلگرد در ساختمان سازی برای ساخت ستون ها، پل سازی، ساخت دالان و تمامی سازه های بتنی می باشد. همچین در صنایع تولیدی مثل تولید اسکاج فرآوری سیم و سایر موارد نیز استعمال دارند. پس از فرآوری میلگرد، امتحان های مکانیکی شامل اندازه‌گیری پایداری کششی، مقاومت گسیختگی و میزان افزونی طول در اثناء گسیختگی، سختی و دیگر آزمایشات روی آ‌ن‌ها انجام شده‌ و میزان سلامت محصولات تولیدی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

میلگردها باید در مکانی نگهداری شوند که از تماس مستقیم با مواد کیمیایی خورنده، رطوبت، خاک،  روشنایی خورشید و سایر مواد خسارت بار که باعث زنگ زدگی و زردی آن می شود مصون باشند. میلگردها به چهره کلاف، شاخه، شبکه جوش دیتا شده یا بافته شده در کارخانه، در بازار مصرف توزیع می شود.

میلگرد آجدار

میلگردها براساس شکل ظاهری به دو نوع ساده و آجدار دسته بندی شده و براساس نوع آج به انواع آج A2 آج A3 آج  A4 تقسیم بندی می شوند. میلگرد آجدار براساس شکل ظاهری آج ها که به صورت مارپیچ ( یکنواخت یا دوکی) جناغی ( یکنواخت یا دوکی) و مرکب ( دوکی) تولید می شوند که گونه جناغی آن از پرکاربردترین ها در صنعت ساختمان سازی می باشد. آج برپایی شده باعث پیوندیدن و گیرایی بهتر بین میلگرد و بتن می شود. میلگرد های آجدار در ابعاد و سایز های ۶ الی ۵۰ میلی ‌متر تولید می گردد.

قیمت بگیرید 09124094144

قیمت میلگرد آجدار

قیمت مفتول آجدار

در جداول پایین قیمت روزمیلگرد فرآوری شده کارخانه های مهم کشور از جمله قیمت میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان، قیمت میلگرد آجدار صبا فولاد زاگرس، بها میلگرد آجدار سرمد ابرکوه، بها میلگرد آجدار نیشابور، بافق یزد، امیر بزرگ خزر، کاوه تیکمه داش، فتح بناب، آذر فولاد امین، میانه، روهینای دزفول، کوثر اهواز، سیادن ابهر، کیان فولاد ابهر، پارس آرمان، قزوین، آریا ذوب، نورد گرم سمنان، شاهرود، بها میلگرد آجدار ذوب آهن و نورد کرمان، آناهیتای گیلان، گلستان، نیکو صدرا طوس، شاهین بناب، فایکو (البرز ایرانیان)، راد همدان، قائم فولاد رازی و دیگر قیمت های روز میلگرد کارخانه های مختلف مملکت را نگریستن می کنید.

سوالات متداول:
آیا قیمت های اعلام شده بها روز میلگرد می باشد؟
بله قیمت ها روزانه و در ساعت مشخصی برای هر یک از مقاطع فولادی اعلام می شود.

چگونه می توان از قیمت  های انواع میلگرد آگاهی یافت؟
به صورت تلفنی با کارشناسان فروش  میتوانید از قیمت ها با اطلاع شوید

ارسال میلگرد ؟
از شیوه باربری کارخانه یا بنگاه انجام می شود.

مدت سررسید لازم برای ارسال بار میلگردچقدر است؟
بارگیری از بنگاه به صورت فوری و از کارخانه بسته به شرایط فرآوری کارخانه متفاوت است اما معمولا یک تا سه روز طول می-کشد.

برای خرید میلگرد چه مراحلی را باید طی کرد؟
بعد از اطلاع از بها ها سفارش خرید توسط مشتری داده می شود و قبل فاکتور مربوطه بدست یکتا فروش صادر می شود. پس از واریزی پول توسط مشتری دستور بارگیری بار صادر شده و اطلاعات وزن بار و مشخصات راننده در اختیار مشتری قرار می گیرد.

قیمت مفتول آجدار

قیمت مفتول آجدار

قیمت مفتول آجدار

قیمت مفتول آجدار

قیمت مفتول آجدار

  •  قیمت مفتول آجدار
  •  خرید سیم مفتول
  •  قیمت میلگرد
  •  قیمت میلگرد صادراتی
  •  میلگرد آجدار
  •  قیمت میلگرد آجدار
  •  خرید میلگرد

 

 

قیمت مفتول آجدار

قیمت مفتول آجدار

سیم مفتول آجدار


سیم مفتول. مفتول آجدار کلاس شکل پذیری پایین، نوع 500L. سیم مفتول آجدار در اندازه های 4.0 میلی متر تا 11.9 میلی متر موجود است. قیمت بگیرید 09124094144

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.